Pravidelnou kontrolu potřebuje každý web, který chce mít úspěch
Majitelé firemních webů a internetových obchodů se zaměřují zejména na konverzi, vysokou návštěvnost a s tím spojené i vysoké prodeje a zisky. K tomu ovšem potřebujete mnoho aktivit, kroků a tvrdé práce. SEO správa je dlouhodobá, kontinuální a velice důležitá pro dosažení nejlepších možných výsledků. Rozhodně byste ji neměli opomíjet. Klíčové je přitom sehnat zkušeného odborníka, který se o vše postará.
Jaké jsou hlavní cíle?
Je to velmi jednoduché. Touto aktivitou zviditelníte svůj web ve vyhledávačích, tzv. branding. Zvýšit také můžete návštěvnost díky optimalizovanému obsahu a výběru vhodných klíčových slov, které budou přesně cílené na konkrétní skupiny. Dosáhnete i zlepšení pozice ve vyhledávačích a zvýšíte rating své stránky. Díky tomu můžete efektivně snížit náklady na získání jednotlivých zákazníků a přitom zvýšit počty objednávek na vaše produkty nebo služby.
Běžný obsah SEO správy
Činnosti, které jsou spojené s vedením stránek jsou velmi individuální. Na to musíte myslet, a to za všech okolností. Existují ovšem základní aktivity, kterými se zabývá každý marketingový odborník. Specialista vybere nejlepší klíčová slova k perfektnímu zacílení, napsání nebo přepsání textů, budování linkbuildingu a registrace do katalogů a kompletní analýza webu. A očekávat samozřejmě můžete také pravidelný reporting za každý měsíc.
Jak to chodí?
Hlavní je vždy individuální přístup. Pokud někde uvidíte fixní cenu za každý měsíc a nebudete mít možnost podívat se na jednotlivé činnosti, není to dobře. V první řadě se s odborníkem či agenturou domluvíte na vašich cílech, zaměření stránek, cílové skupině, klíčových slovech apod. Podepíšete smlouvu a společnost nastaví všechny potřebné přístupy a nástroje. Následně začnou s prací, kterou budete moci kdykoli zkontrolovat a upravit dle svých potřeb.